ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΛΛΑΣ
ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ.
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη θα πρέπει να ξεχωρίσουμε την ήρα από το στάχυ.
διαχωρίζω την ήρα από το στάρι < από την ευαγγελική παραβολή των ζιζανίων (Ματθαίος, 13.24)
Πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για Θεό χωρίς να γνωρίζουν και να αντιλαμβάνονται αυτούς τους μεγάλους διαχωρισμούς.
Υπάρχουν σήμερα πλάσματα επάνω στην γη, που βρίσκονται σε διαρκή πλάνη λέγοντας πως Πιστεύουν στον Θεό, χωρίς καν να έχουν κάποια γνώση στο θέμα αυτό.
Έχουμε πεί πολλές φορές από αυτήν την στήλη πως άλλο είναι να πιστεύεις και άλλο να γνωρίζεις.
Για να ξεκινήσουμε το σημερινό άρθρο μας επάνω στο θέμα θα πρέπει να βάλουμε κάποιες βασικές συντεταγμένες αλλιώς θα χαθούμε και εμείς σε αυτόν τον λαβύρινθο που βάζει με πολύ μαεστρία εκείνος που έφτιαξε τον ψεύτικο αυτόν κόσμο.
Όταν όλα τα όντα βρίσκονταν δίπλα στο Ατελείωτο και Αιώνιο Όλον Φώς, χωρίς κανέναν διαχωρισμό για ποιόν λόγο κατά την γνώμη σας θα μπορούσε να υπάρχει ένας τέτοιος μικρός θεός που θα πρέπει όλοι να προσκυνούν ?
Οι αντιφατικότητες και τα αδιέξοδα ξεκίνησαν από εκείνη την στιγμή που για κάποιους λόγους έγινε αντιληπτό το Εγώ Ειμί, και από εκεί ξεκίνησαν όλα τα προβλήματα.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΕΙΜΙ.
Για να μπορέσουμε να εντρυφήσουμε σε ένα τόσο βαθύ και δύσκολο θεολογικό θέμα, θα πρέπει να βάλουμε τις βάσεις που θα μας οδηγήσουν και στο σωστό αποτέλεσμα.
Εάν τώρα μετά από όλα αυτά, πούμε πως το Ενιαίον Όλον Φώς, Βρίσκεται διαρκώς Έσω-στραμμένο μέσα στην Δική του Φυσική Κατάσταση, τότε είμαστε αναγκασμένοι να οδηγηθούμε στην σίγουρη και φυσική κατάληξη, πως σε Εκείνο το Σημείο, ούτε υπήρξε ποτέ, μα ούτε και τώρα ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Από την στιγμή που προβλήθηκε μέσα στον ΧΩΡΟ – ΧΡΟΝΟ εκείνη η οντότητα που αντιλήφθηκε την ατομικότητα της, ξεκίνησαν τα προβλήματα στον μικρό υλικό κόσμο.
Άλλωστε για αυτό και τα κείμενα των πατέρων αλλά και η ίδια η Γραφή μιλά για τον Εωσφόρο, για εκείνον δηλαδή που φέρει το Φώς.
Στο παρακάτω απόσπασμα θα διαλευκανθεί παντελώς η πλάνη περί του θέματος με το οποίο ασχολείται σήμερα η στήλη.
Οι ΄Αγγελοι δημιουργήθηκαν όλοι από τον Θεό με ελεύθερη βούληση. Δεν τους εξανάγκασε να μείνουν σε κοινωνία μαζί Του. Ήταν ελεύθεροι μόνοι τους να το αποφασίσουν. Τα εννέα τάγματα των Αγγέλων, όπως είπαμε, έμειναν σταθερά στην υπακοή του Θεού και έκτοτε μετέχουν στη μακαριότητά Του, τον υμνούν ακατάπαυστα και τον υπηρετούν.
Υπήρχε όμως και ένα ακόμη τάγμα Αγγέλων με αρχηγό τον Εωσφόρο, το όνομα του οποίου σημαίνει αυτόν που φέρνει το φως της αυγής.
Η θέση του ήταν πολύ σημαντική. Όμως δεν έκανε καλή χρήση της ελευθερίας του. Καθώς μας αποκαλύπτει το Άγιο Πνεύμα, δια του Προφήτου Ησαΐα, νόμισε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει μεγαλύτερη δόξα από αυτή που του χάρισε ο Θεός:
Με αυτόν τον τρόπο όμως, και με άλλους που θα εξηγήσουμε αργότερα, του δόθηκε η δυνατότητα, αποκοπτόμενος από το Ενιαίον Όλον Φώς, να αποκτήσει μεγάλη δόξα.
Μόνο που για να συμβούν όλα αυτά, θα πρέπει να προηγηθούν δύο καταστάσεις.
Πρώτον: O διαχωρισμός του, δείχνει αυτομάτως την πτώση , και … την απομάκρυνση …
Δεύτερον: H χωριστικότητα οδηγεί αυτομάτως στην άρνηση για το Σύνολο και την αρχή της ατομικότητας.
Ποιος είναι τώρα εκείνος που νομίζει πως όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως μιλούμε για Τον Αληθινό Έναν Θεό, και όχι για εκείνο που αρέσκεται στο να τον υμνούν και να τον προσκυνούν.
Με κάθε τρόπο δηλαδή οδηγούμεθα, στην θέση εκείνη που λέει, πως ότι γνωρίζουμε έως σήμερα για την ύπαρξη του Ενός Μοναδικού Θείου Όντος, είναι απόλυτη πλάνη, ύβρης και μιά εγωιστική στάση προς την Συλλογικότητα της Θείας Ύπαρξης.
Υπάρχουν αναρίθμητα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας οδηγήσουν στο ίδιο συμπέρασμα, όμως θα χρησιμοποιήσω ένα μόνον, που θα λειτουργήσει θετικά ως προς το να πάρετε και εσείς την σωστή απόφαση περί του θέματος.
Διαβάστε με προσοχή την παρακάτω παράγραφο …
«Πώς εξέπεσεν εκ του ουρανού ο εωσφόρος ο πρωί ανατέλλων; συνετρίβη εις την γην ο αποστέλλων προς πάντα τα έθνη.
Συ δε είπας εν τη διανοία σου: Εις τον ούρανόν άναβήσομαι, επάνω των αστέρων του ουρανού θήσω τον θρόνον μου, καθιώ εν όρει υψηλώ (...)
Αναβήσομαι επάνω των νεφών, έσομαι όμοιος τω Υψίστω» (Ησ. 14,12-14). Στην απόφασή του αυτήν ο Εωσφόρος παρέσυρε και τους Αγγέλους του τάγματός του.
Την συνέχεια στο θέμα, μας την αποκαλύπτει πάλι το Άγιο Πνεύμα στην Αποκάλυψη του Ιωάννου:
«Και εγένετο πόλεμος εν τω ουρανώ· ο Μιχαήλ (=ο αρχιστράτηγος των Αγίων Αγγέλων) και οι ΄Αγγελοι αυτού , του πολεμήσαι μετά του δράκοντος (=του Εωσφόρου) και ο δράκων επολέμησε και οι ΄Αγγελοι αυτού, και ουκ ίσχυσεν, ουδέ τόπος ευρέθη αυτώ έτι εν τω ουρανώ και εβλήθη ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος διάβολος και ο σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, εβλήθη εις την γην, και οι ΄Αγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» (Αποκ. 12,7-9).
Στο κείμενο αυτό υπάρχουν δύο κενά, η ασάφειες, η έννοιες που μας απομακρύνουν από την μία και μοναδική Αλήθεια.
Στο «Και εγένετο πόλεμος εν τω ουρανώ· δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί το θέμα του πολέμου στον Ουρανό το γνωρίζουμε και από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, όπου στον πόλεμο μεταξύ Αθηναίων και Ατλάντων, όταν βυθίστηκε η Ατλαντίδα, αμέσως μετά, έκλεισαν και τα ύδατα της Στυγός, και απομακρύνθηκαν οι Άτλαντες του Θείου Σχεδίου.
Μετά υπάρχει θέμα και θα το αναλύσουμε σχολαστικά …
Ο Μιχαήλ (=ο αρχιστράτηγος των Αγίων Αγγέλων) και οι ΄Αγγελοι αυτού , του πολεμήσαι μετά του δράκοντος (=του Εωσφόρου) και ο δράκων επολέμησε και οι ΄Αγγελοι αυτού, και ουκ ίσχυσεν, ουδέ τόπος ευρέθη αυτώ έτι εν τω ουρανώ και εβλήθη ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος διάβολος και ο σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, εβλήθη εις την γην, και οι ΄Αγγελοι αυτού μετ' αυτού εβλήθησαν» (Αποκ. 12,7-9).
ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ Ο ΓΑΒΡΙΗΛ ?
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι ο μόνος που αναφέρεται ως αρχάγγελος στην Αγία Γραφή. Επίσης, ονομάζεται «ένας των πρώτων αρχόντων» και «άρχων».[2] Το όνομά του σημαίνει «Ποιος (Είναι) Όμοιος Θεού;».
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ επίσης, είναι εκείνος ο άγγελος ο οποίος εμφανίζεται στις Εβραϊκές Γραφές (Παλαιά Διαθήκη), και μάλιστα από τις πρώτες στιγμές δημιουργίας του κόσμου. Ήταν εκείνος που ανήγγειλε στον Αβραάμ την ανάγκη θυσίας του γιου του, Ισαάκ και ο οποίος στη συνέχεια την απέτρεψε και εκείνος που εμφανίστηκε στον Λωτ, και τον λύτρωσε μαζί με την οικογένειά του από την καταστροφή των Σοδόμων. Επίσης ο Μιχαήλ ήταν εκείνος που οδήγησε το λαό του Ισραήλ στη φυγή από την Αίγυπτο εμφανιζόμενος με τη μορφή νεφέλης την ημέρα και φωτιάς τη νύχτα (Έξ. 13,26)[3] οδηγώντας τους στην Γη της Επαγγελίας.
Πάμε τώρα να δούμε με ποιόν τρόπο καταρρίπτονται όλα εκείνα τα επιχειρήματα που μιλούν ψευδώς για το θέμα που πραγματευόμαστε σήμερα.
Πως είναι Αρχάγγελος ο Μιχαήλ και πολέμησε τον εναντίον του Θεού ? Μιάς και το ίδιο του το όνομα είναι υβριστικόν προς το Θείον ? «Ποιος (Είναι) Όμοιος Θεού;».
Είναι όμοιος του Θεού λέει το κείμενο. Άρα εδώ έχουμε να κάνουμε πάλι με ύβρη και άρα δεν μιλούμε για την Θεία Ύπαρξη του Ενιαίου όλου Φωτός αλλά για κάτι άλλο.
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ επίσης, είναι εκείνος ο άγγελος ο οποίος εμφανίζεται στις Εβραϊκές Γραφές (Παλαιά Διαθήκη), και μάλιστα από τις πρώτες στιγμές δημιουργίας του κόσμου.
Εδώ πάλι δημιουργείται ένα άλλο τεράστιο θέμα. Πάμε να το δούμε μαζί.
Ποια δημιουργίας ? Ποιού κόσμου ?
Στο κείμενο εδώ βλέπουμε πως υπάρχουν ασάφειες και μάλιστα τεράστιες. Θα τις λύσουμε και τις δύο με μιά φράση.
Το κείμενο με αναρίθμητο θράσος μιλά για την δημιουργία φυσικά … Μάλιστα την δημιουργία του κάτω κόσμου …
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είναι ένας από τους απροσμέτρητους αγγέλους. Το όνομά του σημαίνει «ήρωας του Θεού» και είναι ένας από τους λίγους αγγέλους, οι οποίοι αναφέρονται ονομαστικά στην Αγία Γραφή.
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είναι ο άγγελος που εμφανίστηκε στο προφήτη Δανιήλ, στη γυναίκα του Μανωέ, και της αναγγέλλει ότι θα γεννήσει τον Σαμψών, στον Ιωακείμ και την Άννα, και τους αναγγέλλει πως θα γεννήσουν την Παναγία, στον ιερέα Ζαχαρία, για να του αναγγείλλει ότι θα γεννήσει τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είναι επίσης αυτός με τον οποίο συνδέονται όλα τα γεγονότα που έχουν σχέση με την γέννηση του Χριστού.
Πάμε να πούμε και δυό λόγια για τον Αρχάγγελο Γαβριήλ.
Τι να πει κανείς και για αυτό το θέμα ?
Δείτε και μόνοι σας !!!
. Το όνομά του σημαίνει «ήρωας του Θεού» και είναι ένας από τους λίγους αγγέλους, οι οποίοι αναφέρονται ονομαστικά στην Αγία Γραφή.
Το όνομά του λέει σημαίνει πως είναι ο ήρωας του Θεού.
Αφού ο Θεός είναι Ένας και μοναδικός, Το Ενιαίον Όλον Θείον Φως πως σε αυτήν την περίπτωση που αφορά και τους δύο Αρχαγγέλους μιλάμε για τον Αληθινό Έναν Θεό.
Έτσι από Αρχάγγελος Κυρίου ο Εωσφόρος, ο φέρων το φως, κατάντησε δαίμονας σκοτεινός, εξ αιτίας της εγωπαθείας του. Γι' αυτό και έχει γίνει κλασική έκφραση για όποιον εκδηλώνει στη συμπεριφορά του μεγάλο εγωισμό: «έχει εωσφορικό εγωισμό».
Με αυτόν τον τρόπο, όσοι θέλουν να τους προσκυνάμε, με όλους τους τρόπους, έχουν ως τελικό στόχο και σκοπό :
ΠΡΩΤΟΝ : Με βασικό στόχο και σκοπό να υποτάξουν όλη την ανθρωπότητα μέσω της ψεύτικης πανδημίας.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Να δημιουργήσουν Παγκόσμιο νόμισμα για τον έλεγχο της παγκόσμιας οικονομίας.
ΤΡΙΤΟN : Να δημιουργήσουν παγκόσμια θρησκεία όπου μέσα εκεί θα εγκλωβίσουν πολλούς αφελείς ανθρώπους, και να τους παρασύρουν στα δικά τους σκοτεινά σχέδια.
Τα συμπεράσματα δικά σας τώρα σε ότι αφορά το σήμερα και τους συσχετισμούς που θα πρέπει να κάνετε για να οδηγηθείτε στην ΑΛΉΘΕΙΑ.
Να γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη μπήκε πρώτη στον χορό των υποχρεωτικών εμβολιασμών και δεν κάνει πίσω.
Τον άλλο μήνα, θα ασχοληθώ περισσότερο με τα θέματα διχασμού και τις αντιδράσεις που υπάρχουν και στο στράτευμα αλλά και σε άλλες ειδικότητες που πλήττονται από τον υποχρεωτικό εμβολιασμό …
Κάτι μου λέει πως σε λιγότερο από έναν η ενάμιση μήνα θα έχουμε περάσει και στην πλήρη σύγκρουση.
Άκης Ρούσσος
Δημοσιογράφος – Ερευνητής
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου